Sommerferiepasning

Der er i Københavns Kommune besluttet, at feriepasning i sommerferien skal foregå i ugerne 29,30,31. Der er ikke pligt til at holde 3 ugers feriepasning, men institutionens økonomi er beregnet ud fra 3 ugers feriepasning.

Der er tilbud om pasning hele sommeren, men i ugerne med feriepasning, kan ledelsen i netværket eller i institutionen vælge at samle de børn, der møder frem, i færre institutioner. Personalet kommer fra forskellige institutioner, der holder feriepasning sammen. Som udgangspunkt følger der en kendt voksen med børnene, når der afholdes feriepasning.

I Netværket Asylselskabet skal alle forældre melde behov for pasning i ugerne med feriepasning senest d. 1. marts, og i løbet af april vil vi i netværket melde ud om hvilke institutioner der afholder sommerferiepasning.